czwartek, 21 września 2017

Takie tam ;)

Dziś będzie bardzo krótko i na temat.

Zawieszam funkcjonowanie tego bloga do odwołania - brzmi poważnie, no nie? ;)
Miałam wielkie plany, aby prowadzić dwa blogi jednocześnie. Jednak żeby oba powoli nie usychały, to trzeba nad tym pracować, a ja nie wyrabiam z czasem. Więc tutaj sobie na razie odpuszczam i zapraszam na DRUGIEGO BLOGA :) Zamierzenie było takie, że TAM będą same kartki, zaś tutaj cała reszta. Teraz TAM będzie wszystko, co mi się tylko zachce opublikować.

Pozdrawiam,
Jania

1 komentarz:

  1. Szkoda Janiu :( Ale w pełni Cię rozumiem :) Ja też miałam taki zamiar i przez jakiś czas się udawało, no ale cóż... blog powoli umierał, a nie niestety doby nie da się wydłużyć :( Dlatego teraz mam jeden i jestem zadowolona, że mniej więcej się wyrabiam :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli skrobniesz do mnie kilka słów!