piątek, 13 stycznia 2017

Marta w obiektywie - tydzień 1 i 2

Odwiedziłam ostatnio bloga Jagodzianki i spodobał mi się pomysł na cotygodniowe zdjęcie naszej Córci. Dlatego chciałabym w każdy weekend 2017 roku cyknąć jej jedną fotkę. Wydaje mi się, że po całym roku ciekawie będzie zobaczyć jak się zmieniała, bo u tak małego dziecka z pewnością różnica będzie znacząca. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem, to zdjęć będzie 53, bo tyle niedziel ma ten rok.
Wprawdzie mogłabym po prostu robić takie zestawienie tylko dla siebie na dysku komputera, ale znając życie szybko bym to zarzuciła. A tak jest większa szansa, że coś z tego będzie;) Przy okazji kolejna próba dla mojej systematyczności, takie moje prawdziwe wyzwanie fotograficzne.
A pomijając powyższe, myślę że będę miała z tego całkiem sporą przyjemność:)

Przyznać się muszę, że nigdy nie byłam zwolennikiem takiego odkrywania się w sieci, a już w szczególności pokazywania zdjęć, ale w sumie czemu nie, raz się żyje... A gdyby wątpliwości wróciły, w każdej chwili mogę z tym skończyć.
Nie jestem tylko na 100% pewna co Szanowny Małżonek na to powie, więc jeśli okaże się, że jest to mój ostatni post, to znaczy że zginęłam marnie ;)

1. Zdjęcie wykonane w pierwszych minutach 2017 roku. Marta dzielnie czekała aby przywitać nowy rok, co jak widać się udało. Suknia wieczorowa została już zmieniona na piżamkę, ale to szczegół. I zapewniam, że ten mętny wzrok i wzburzona fryzurka to nie wynik wypitego szampana ;)


2. Nasza mała mięsożerna Sroczka :) Rodzice dają biednemu dziecku delikatne mięsko, najlepiej gotowane, z kurczaczków które w swoim czasie biegały sobie u babci na podwórku, a Marta woli kotleciora z talerza taty!


Nie jestem do końca zadowolona ze sposobu przestawiania zdjęć, ale może coś wymyślę w kolejnych tygodniach.

Pozdrawiam serdecznie!
Janka

3 komentarze:

  1. Świetnie! Jeszcze tylko 51 zdjęć. Na pewno zobaczysz, jak w ciągu roku dziecko się zmieniło. Tak naprawdę my tego na co dzień nie widzimy. To też będzie świetna lekcja robienia dziecku zdjęć - uczenia się kadrowania, unikania niepotrzebnych drugich planów. Życzę wytrwałości i czekam na dalsze fotki! Pozdrawiam, Magda Jagodzianka. P.S. Córcia ma przepiękne oczęta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny Dzieciak, buziaczki dla Marty!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli skrobniesz do mnie kilka słów!